Sunday, September 25, 2011 | By: Luna Biru

Wira aeroback SE aku

Lupa pulak aku nak masukkan entry ni. 

Dua minggu lepas aku mekapkan kereta aku yang kaler merah tu. Kami pilih warna putih. Tepatnya, Pearl White Blue. Selepas 8 tahun,akhirnya, berubah wajah juga kereta tua aku nih. 


Sebelum masuk bengkel

Gambar terakhir aku dengan kereta warna asal
Then, after 2 weeks, inilah hasilnya. Ceh...macam menang Elken pulakkan. 
Tara....Tapi tak syok sebab banyak 'slek'. Tak rapi sangata buatannya. Tu abang di belakang tengah buat komplen
Tengoklah rim...
Ni tambah skirt depan. Smart jugalah....
Lampu belakang pun tukar. Guna LED smoky
Lepas komplen itu ini, akhirnya kereta kami dimasukkan semula ke bengkel. Memang tak puas hati sebab pearl blue nya tak nampak sangat. Tapi bayar mahal!
Ceh...
Baru ja aku mau menayang nih...potong stim betul...

0 comments:

Post a Comment