Friday, September 23, 2011 | By: Luna Biru

Anak buah aku yang comel

Sebenarnya, aku tak betul-betul check out petang tadi. Ngeh...

Aku nginap sehari lagi di hotel yang lain sebab mau mengambil adik aku yang pulang dari KL pagi nanti. Malas aku mau ulang-alik dari Papar-KK meredah kepekatan di sepertiga malam. Bagus lagi aku sewa hotel yang murah kosnya. Sambil-sambil menunggu masa, boleh juga membunuh masa dengan mengupdate blog. Dan rasanya, ini adalah entry aku yang terakhir untuk hari ni sebab masa untuk mengambilnya sudah hampir benar.

Saja aku postkan entry ni sebab aku mau kasi tengok gambar anak buah aku yang comel sangat.


Siapa nama dia aaa? Hakim kalau tak silap. Ngeh...kata anak buah nama pun tak tau. Aku jumpa
dia sekali saja waktu dia baru lahir hari tu. Maklumlah...jauh seberang laut. Tak sempat
pula aku mau ingat namanya. Oh...sadis sungguh emak buahnya ni,kan? 
Ni bapak kepada budak comel di atas tu. Adik aku, si Halim. The 'internationalle' dancer. 

Ok. Baiklah. Setakat ini dulu diskusi kita malam ini. Mau bergerak sudah ambil adik aku nih. Tak sabar mau jumpa anak buah aku yang aku tak tahu namanya tu. Hehe...

Selamat tidur dunia.

0 comments:

Post a Comment