Friday, September 23, 2011 | By: Luna Biru

Azizul Hakim

Ni geng karas aku ni waktu kursus.

Azizul namanya. Cikgu sekolah Pendidikan Khas.

Aku memang tak boleh jumpa ngan Zul. Asyik-asyik mau tergelak saja. Bukan apa, Zul ni lucu betul orangnya. Lawaknya spontan dan tentu saja, sangat menghiburkan. Kalau Zul tiada time kursus, aku jadi mati kutu.

Uppss...jangan gosip. Zul ni budak lagi ni walaupun sudah besar panjang dan tagap. Manalah tau ada suara-suara sumbang, tolong betulkan keadaan,k.

Aku post entry ni pun sebab aku mau Zul tau yang aku sangat hargai dia sebagai kawan aku yang sangat memahami. Sekaligus, sebagai peminat setia online fb aku. Ngee...K, Zul. Harap kita terus jadi kawan.

Sebenarnya aku kagum dengan budak Zizul ni. Orangnya sederhana dan ala-ala cool gitu. Bila tengok albumnya, aku tau dia ni seorang yang penyayang dengan kanak-kanak. Bila aku tengok album raya dia, dan cara dia bercakap dengan anak-anak buahnya, aku rasa bersyukur sangat ada kawan penyayang macam dia. Yalahkan...memanglah penyayang dan penyabar sebab guru Pendidikan Khas. Orang yang sabar gila saja layak bertugas di sana. Dan, bila dengar dia cerita pasal murid-murid dia, aku rasa terhibur sekali. Walaupun aku selalu main-mainkan cerita dia yang serius tu, tapi sebenarnya dalam hati aku kagum betul.

Betul ni Zul. Aku ikhlas ni.

Jumpa di Keningau.

(sorrylah tiada gambar yang paling best aku mau post. Dalam banyak-banyak gambar, pose lubang hidung ko ni juga yang aku suka. Saja je balas dendam sebab ko ambik gambar aku dari angle atas sampai jenuh leher aku mengadah. Ni aku ambil pula post kau dari bawah. Hehe....)

0 comments:

Post a Comment