Friday, September 30, 2011 | By: Luna Biru

Hidup adalah pilihan


KaDanG-KaDanG CinTa ItU RaHsia BeNar....
MemBeRiTaHu TiDak...
DiBeRiTaHu TiDak...
MenGamBiL TaHu Pun TiDaK...

Itu quote yang ku copy bulat-bulat dari sebuah laman kawan aku. Aku tak mahu pertikaikan kebenaran kata-kata itu. Tidak juga mengiyakan. 

Namun sebagai manusia, kita punya pilihan. 

Kata orang tua, kalau tak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya. 

Kata aku, kalau tak dipecahkan rahsia, manakan dapat kebenarannya. 

Kata kau? 

Apapun, aku akan bercuti esok. Bawa budak-budak menikmati bumi Ranau. Semoga percutian itu dapat menebus masa yang telah aku cicirkan bersama mereka selama ini. Mereka berhak untuk memilikinya. Mudah-mudahan perjalanan kami selamat. 

Stay update ya, akan ku khabarkan gambar-gambar bahagia kami di sana....

0 comments:

Post a Comment