Friday, September 9, 2011 | By: Luna Biru

Aku ketagih graphic novel

http://www.gempakstarz.com/products_novel_details.php?id=704
Aku ingatkan bila sudah tua-tua begini, nda lah sudah aku jadi komik maniak macam waktu muda-muda dulu. Tapi memang sudahlah jiwaku ni begini kali aaaa.....memang tidak dapatlah sudah aku ni dipisahkan dengan komik. Patutnya umur-umur cam ni aku baca majalah yang lebih bermanfaat macam Eh!, Jelita and whatsoever.

Tapi inilah hakikatnya...aku sekarang jadi makin gila pula mau tambahkan koleksi komik dan novel grafik aku.  Sudah jadi macam satu ketagihan pula. Bila sudah jadi ketagih cam ni, baru aku sedar bahawa rupanya di dunia Papar dan KK ni kurang pulak kedai buku dan majalah. Sudah 5 hari aku bertungkus-lumus mencari sambungan pada koleksi novel ni tapi hampeh tul!

0 comments:

Post a Comment