Sunday, September 18, 2011 | By: Luna Biru

Syawal ntah ke berapa? Connie Husny

Hari ni aku g beraya rumah kawan baik aku waktu di sekolah menengah dulu. Dan yang paling best, 'perkawanan' (wujud ka istilah tu? hehe...) kekal sampai sekarang. Walau jarang jumpa, dan tak berapa aktif bersoal jawab di halaman buku, tapi, seperti Susan dan Aning, aku tahu, persahabatan kami lebih besar nilainya dari semua itu. 


Kami sampai agak lewat lebih kurang jam 5.30 p.m. walaupun sebenarnya majlis bermula jam 4.00p.m.-9.00p.m. Oleh kerana abang sangat funtional dengan jadual waktu solat, maka kami pun berangkat balik dalam jam 6.10p.m. Tak sampai sejam pun di sana. Aku tak puas lagi makan Soto makassar yang Connie masak. Fuh...sedap sungguh. Kalau gitulah caranya dia masak, aku tak hairanlah bila Miss World macam dia sudah jadi Miss bentuk World. Hehe...jangan marah darling. 

Tak banyak yang kami kongsi ngan Connie. Dan, cuma inilah pix yang aku boleh share untuk kasi dengki Susan nun di sebelah laut China Selatan sana. Oya, girlz...jangan lupa reunion kita umur 40 nanti ya...ngeh!


3 comments:

Susan Elsa Saiful said...

Ini memang menimbulkan kecemburuan ni. Dari seberang laut dapat kurasakan kesiokan pertemuan ini. Dan sekali lagi aku tertanya tanya bila la aku dapat peluang bergambar dengan si Connie ni. Kalau ndak silap last sekali bergambar sama2 mungkin belasan tahun dulu di Pantai Manis (oops ada kenangan masuk bilik pengetua ka itu? heheheh) Miss you girls. Kalau ada umur panjang, sebelum umur 40an kita jumpa juga ah. Hugs.

Luna Biru said...

Siok sebab aku boleh rasa keempukan Connie. Hehe....
uppss...masuk bilik pengetua? Apa tu? Aku budak baeklah....hahaha...
Miss u too, babe. Before 40? Arghh...bilala itu...

Connie said...

Siokkan dek empuknya bdnku skrang...hehehe...nda pa San...kan suda ku katakan...klu pjg umur kita berjumpa nanti kita amek pic bnyk2...Miss u 2 babe...C adek masuk bilik pengetua?? mcm perna ku lihat...hehehe

Post a Comment