Sunday, December 30, 2012 | By: Luna Biru

Selamat ulang tahun dua sahabat baikku

Hari ini 30hb Disember. 
Kelmarin 29hb Disember. 

Esok sudah tentulah 31 Disember.

Tapi 31 Disember tidaklah mempunyai keistimewaan apa-apa selain ia adalah jelmaan tahun masihi yang berubah setiap tahun. 

Dua tarikh yang disebutkan di atas adalah hari istimewa untuk dua sahabat istimewaku. Si pemilik 29hb adalah sahabat sejati yang aku sendiri tidak ingat bila kali terakhir merainya bersama. Manakala tuan punya nombor 30 pula adalah sahabat halimunan yang sama sekali belum pernah merai harijadinya bersama aku. Dan mungkin tidak akan pernah. 

Tidak kira di manapun mereka berdua berada pada detik dan ketika ini, aku berdoa agar Tuhan sentiasa melimpahkan segala rahmatNya untuk keduanya yang begitu menyayangi aku. Semoga segala cita dapat digapai dengan sejahteranya bersama nikmat-nikmat alam yang indah. 

Aku sentiasa ada untuk kamu-kamu dan aku juga tahu kamu-kamu pun selalu siaga untuk aku. 

Love and peace. 

Selamat ulang tahun. 

0 comments:

Post a Comment