Tuesday, October 4, 2011 | By: Luna Biru

Family Trip : National Park

Ini destinasi terakhir sebelum pulang semula ke Papar. 

National Park. Taman Kinabalu. 

Sebenarnya aku tak suka ke sini. Biarpun aku cakap aku suka gunung dan udara sejuknya, tapi entah kenapa bila ke sini serasa macam ada satu faktor penolakan. Aku tak tahu apa yang boleh kubuat di sini. Bila kupandnag sekeliling, hutan melulu. Sampaikan gunung pun tak lagi terasa indah bagi aku. Mungkin juga sebab udaranya terlalu sejuk sampai aku boleh diserang hipotermia melampau. Entahlah...
























Lama sudah aku kepingin beli ni patung. Ada sesiapa yang mahu hadiahkan untuk aku nda?


Alhamdulillah...maka berakhirlah journey kami selama dua hari ni. Seronok? Ya, memang seronok. Meski sometimes, thing happen that killed the joy, tapi...lupakanlah....beri peluang sama hati untuk bahagia kembali....kan?

Semoga ada family trip sebegini lagi. But this time, aku pastikan kami ada driver sendiri. Amin....

0 comments:

Post a Comment