Wednesday, October 12, 2011 | By: Luna Biru

Ke rumah idolaku

Habis saja slot di Sipitang, aku bergegas mencari teksi untuk bergerak ke daerah Keningau pulak. Gila apa dorang caj RM250 untuk 1 trip. Meskipun Yati janji mau bayar balik, tapi aku macam tak sanggup pula mau seksa dia sampai macam tu sekali. Akhirnya, aku minta tolong cousin aku yang tinggal di situ untuk hantarkan aku. Dorang caj RM200. Fuh...gilo....

Kalau nak tau, isteri kepada cousin aku ni adalah idola aku. Aku pernah masukkan dia dalam entry ini. Dialah wanita lembut dan tegar yang menjadi sumber inspirasi kepada kehidupanku sebagai isteri. Ok. Aku tak boleh taip banyak2 sebab perut aku dah lapar gila nih. Khusus untuk tatapan abang saja...sekadar untuk bagitau yang isterimu ini baik-baik saja di sini. Luv u...










5 comments:

azmiladis said...

Alhamdulillah...

shafizah said...

waa akak sweet nyer=)))

Luna Biru said...

aku ke bunga? hehe...

shafizah said...

dua2. but part paling sweet of course lah yg 'luv u' tu..haha

Luna Biru said...

paling sweet bila kau pelawa pontianak hensem untuk jatuh cinta ngan kau. haha....tak pernah tercapai oleh lawak gila aku sekalipun.

Post a Comment