Monday, October 10, 2011 | By: Luna Biru

Timahs Motel

Inilah dia Timahs Motel yang terletak nun di atas bukit di jalan Sipitang. Di tempat inilah aku menginap untuk malam ni dan malam Jumaat nanti sempena tour KSSR 2011. 

Sungguhpun belum siap sepenuhnya, tapi tempat ni memang sesungguhnya cantik. Tak banyak gambar yang dapat aku ambil petang tadi sebab sudah hampir maghrib. Harap boleh rakamkan banyak gambar lagi hari Jumaat nanti. 

Oh I always love Sipitang!







Yang ni cafe

Garden depan bilik

My room
K. Ini adalah entry terbaru yang aku janji mau sambung hari tu. Update terkini untuk peminat Timah Motel. Pix ni pula adalah penampilan aku untuk memulakan tugasan aku hari ni.











Sejujurnya, kalau korang mau tanya pendapat aku, aku tak suggest tempat ni untuk korang berdasarkan pengalaman peribadi aku. Dari segi keselasaan, ya memang selesa. Tapi dari segi logistik pengurusan, memang hancussss....dorang ni langsung tak ramah dan tak boleh dibuat kawan langsung. Memang bongang betul...

4 comments:

azmiladis said...

berbaloi ngan cerita di sebalik 'on the way'... hahaha...

Luna Biru said...

paling sandi dalam abad ini. haha...mana sudah tu pix kasi upload saya...

lizzy said...

berapa rate dia for different room?

Luna Biru said...

RM60 plus

Post a Comment