Sunday, October 9, 2011 | By: Luna Biru

PUB : Rentas Halangan

Setelah melalui aktiviti jungle trekking pagi tadi, sekali lagi peserta kem diuji dengan aktiviti rentas halangan yang tak kurang hebat cabarannya. Dalam aktiviti ini, peserta bergerak dalam kumpulan untuk memenuhi setiap syarat yang dikenakan dalam 8 cabaran stesyen. Memang kreatof gila master planner untuk rentas halangan ni. Aku kasi salute aku untuk dorang!



Aktiviti satu : Combat
Aktiviti 2 
Kumpulan Abe menunggu untuk didenda sebab pecahkan telur
Aktiviti 3
Aktiviti 4
Aktiviti 5
Si Abe hilang kad nama lagi. Kali ni masuk 3 kali sudah tuan Fai denda. 
Aktiviti 6
Waktu ni aku terkena sengatan obor-obor yang comel dan kecil. Huhu...
Cantik kan?
Aktiviti 7 : Anis jalan merangkakdalam laut

Hahaha...si Abe
Lompat si katak lompat
Pas lompat, kena baring pula di pasir

The final group
I really love this pix
Aku terasa sangat keseronokan sepanjang petang ni. Cuaca di pantai pun bukan main indahnya buat aku rasa mau terus berpetang di sini. Tapi, sebentar lagi malam menyusul dan mencipta keindahan yang lain...

0 comments:

Post a Comment