Wednesday, October 12, 2011 | By: Luna Biru

Kursus KSSR PSV Tahun 2 Peringkat Daerah Sipitang

11 Oktober 2011, bermulalah tour aku ke daerah Sipitang untuk penyebaran KSSR DSV Tahun 2 2012. Sungguhpun pada mulanya enggan ke sini setelah beberapa insiden yang kurang menyenangkan kelmarin, namun akhirnya aku bersyukur sangat memilih untuk ke sini. Memang sudah selayaknya aku ke sini. Dan, mungkin memang sudah ditakdirkan aku ke sini. 

Apapun, aku benar-benar berharap agar penyampaian aku dapat diterima dan kemudiannya disebarluaskan oleh warga Sipitang. Aku akan menyambung kembali tugas aku di daerah ini hari Jumaat nanti untuk slot SP dan PBS. Mudah-mudahan aku dapat laksanakan tugas itu dengan baik. Betul Nazim bilang, duit boleh dicari tapi melaksanakan amanah yang diberikan itu adalah lebih berharga dari sejumlah wang. 

PPD Sipitang

JU Sipitang, Mardina, the jumper

Peserta sedang buat presentation
26 peserta seluruh daerah Sipitang terlibat dalam kursus ini

Aku tak puas hati dengan pix ni. Aku mau ambil lagi banyak pix Sipitang hari Jumaat nanti. Sipitang kan pekan idolaku....Tunggu....

0 comments:

Post a Comment