Wednesday, October 5, 2011 | By: Luna Biru

Keputusan Pertandingan OpenOffice.Org 2011 Peringkat Kebangsaan

Ingat tak aku pernah ikut Pertandingan OpenOffice.Org 2011 Peringkat Kebangsaan yang telah aku masukkan dalam entry ini.

Percaya tak?

Aku menang!

Eh, maksud aku, sekolah kami menang dan berjaya ke peringkat kebangsaan.

K. Maksud aku, negeri Sabah telah berjaya untuk membentangkan persembahan tersebut di peringkat kebangsaan yang akan diadakan pada 10 Nov 2011 nanti.

Percaya tak?

Aku macam tak percaya!

Rasa mau nangis dan lompat-lompat penuh gembira.

Rasa mau sujud syukur dan peluk semua orang.

Aku berjaya!

Dan kejayaan ini adalah milik kita semua, bumi Sabah.

Tolong doakan kejayaan kami untuk merebut gelaran johan kebangsaan nanti ya!

Insya Allah....

Amin...


Kalau mau tengok senarai penuh keputusan, boleh klik sini

0 comments:

Post a Comment