Sunday, July 17, 2011 | By: Luna Biru

PERTANDINGAN OPENOFFICE.ORG 2011 PERINGKAT KEBANGSAAN


PERTANDINGAN OPENOFFICE.ORG 2011 PERINGKAT KEBANGSAAN KATEGORI SEKOLAH SEMPENA HARI PERISIAN SUMBER TERBUKA DAN PERSIDANGAN PROGRAM SUMBER TERBUKA MALAYSIA 

(MyGOSSCON 2011)

(Delayed entry : 15 Juy, 2011)

Aku tak percaya yang aku benar-benar menyahut cabaran PPD untuk sertai pertandingan ni. Mulanya rasa macam mau give-up memandangkan masa yang diberikan amat suntuk. Tapi syukurlah, akhirnya aku dapat juga siapkan semuanya dalam masa kurang dari 12 jam sebelum berangkat ke Perkhemahan Kelab Rukun Negara Peringkat Negeri tengahari ni. Aku mulakan operasi jam 10 malam dan berakhir pada jam 9 pagi. Apa hasilnya, terserahlah pada panel penilai. 

Sekurang-kurangnya, ada juga wakil Sabah yang meramai-ramaikan acara pertandingan ni.

So, mau tidur jap sebelum packing dan berangkat ke Keningau.


Cover depan presentation aku. Simple gilak. 

0 comments:

Post a Comment