Friday, August 26, 2011 | By: Luna Biru

Update terkini aku

Bersawang sudah mengkali aku punya blog ni. Dekat dua minggu aku tak tersentuh langsung laptopku sebab sibuk benar dengan aktiviti shopping dan tempahan biskut raya. Macam-macam hal berlaku yang tak sempat aku rakamkan mengikut masanya. Tapi tak apa...malam ni aku cuba updatekan sikit-sikit ya....

Ok, lets start with the latest story yang buat aku rasa agak terkilan sikit hari ni. Sebenarnya, perkataan terkilan tu pun bukannya istilah yang terbaik untuk gambarkan perasaan aku. Aku tak tahu istilah yang lebih lengkap...mungkin, lebih tepat kalau aku katakan....

"I'm SHOCK!"

Kenapa?

Kerana malam ni baru aku tahu anak gadisku si Anis rupanya memakai baju kurung yang bersaiz sama dengan aku! Astaga....sumandakku yang baru berusia 11 tahun itu rupanya sudah 'membubut' saiz badanku dengan begitu drastik sekali sehingga aku jadi terpana dan...ya...I am really shock.

Rasanya, belum lama aku tengok dia kecik dan nyanyi lagu Barney dengan tocang duanya. And now, in 2011, dia sudah sebesar aku...begitu pantasnya masa berlalu....

Now, lets look at her guyz....

Anis dari sisi...umi sedang perhatikan Anis dari cermin



0 comments:

Post a Comment