Tuesday, August 30, 2011 | By: Luna Biru

29 Ramadhan...persiapan akhir

Wah....banyak betul yang belum disentuh lagi. Padahal hari ni sudah 29 Ramadhan. Esok kompom raya walaupun belum ada pengumuman lagi. Sepanjang hari ni aku sudah 5 kali bolak-balik ke pekan beli persiapan. Penat gilak ooo....


Jom layan aktiviti aku sepanjang hari ni dari pagi sampailah ke 4.40a.m....zzzzzzz......

5.50 a.m : Subuh di 29 Ramadhan....langit cerah dan indah...




Start at 8.00-11.00a.m: Bungkusan terakhir tempahan kek lapis








Start at 3.00p.m-2.30a.m : Buat biskut raya untuk rumah aku pulak. Yang lain dah habis dijual termasuk sendiri punya. Huhu....





Fine. Next battle....kemas rumah until 4.40 a.m. Tidur kejap sebelum berentap kembali untuk masak lauk raya. Huhu...


1 comments:

Atie said...

supermak btl la ko zue.....tabik spring aku...jgn lpa tinggal skit utk aku...biskut2 ko yg cantik dan kiut tu aa...

Post a Comment