Wednesday, August 31, 2011 | By: Luna Biru

Cucu Abol Hassan

Inilah antara cucu arwah Abol Hassan yang tersisa di KK. Selebihnya bermastautin tetap di Lahad Datu. 

Sengaja aku paparkan di sini sebab Lily cakap, ramai family sibuk carik aku di FB. Ada yang ingat aku sengaja remove kan dorang dari friendlist aku. Hakikatnya, aku sudah deactivated kan akaun FB aku dan buat akaun FB baru. Aku ingatkan dorang tak perasan sangat benda ni. Aku pula, sudah buat akaun baru, tak pula ingat mau 'add' dorang balik. Pun, aku ingatkan dorang takkan kecik hati pasal benda ni. Tapi bila ingat-ingat balik, kawan aku si Melati Kesuma Wijoyo tu pun pernah kecik hati sama aku pasal aku blah tak bagitau dia. Inikan pulak family sendiri,kan? Hehe....sorry all dear guyz...

So, untuk mengelakkan kecelaruan dan prasangka, maka aku buat entry ni untuk leraikan ke konfiusan korang semua. Ada juga yang sejak akaun FB aku tutup, tercari-cari blog aku. Na...mungkin dorang sudah terjumpa tempat aku bertapuk ni hasil informasi yang aku berikan pada Lily. 

So, dears my family,
Kalau mau tahu lebih lanjut kenapa aku deactivated akaun FB aku, bolehlah klik sini. Dun forget to klik 'like' for my fan page kalau mahu terus stay tune dengan aku k....

Aku sayang ba sama kamurang....

Atie, Lily dan aku. Dorang dua beradik pure Sarawakian. Aku ni jadi dusun sudah. 
Selamat Hari Raya untuk keluarga di kampung. Esok umi balik dengan wakilku, si Anis. Aku sendiri pun sudah 16 tahun tak balik kampung. Entah camanalah muka kampung aku tu,kan?

Jangan lupa tengok kami meraikan syawal di sini...

0 comments:

Post a Comment