Sunday, August 28, 2011 | By: Luna Biru

DELL inspiron

DELL INSPIRON

Hmm...ni laptop baru yang abang beli minggu lepas. Menurut abang, dia pilih lapotp sebab laptop ni boleh support sampai 8 gig memori, jadi sesuai untuk buat graphic. Aku tak faham sangat bab2 gajet laptop ni. Aku bukannya orang grafik. Walaupun kadang2 terlibat juga dalam hal2 grafik ni. Jadi, kalau korang berminat, bolehlah google sendiri ye...takkanlah aku nak spoon feeding korang pulak kan....

Tapi bila aku try typing di keyboard laptop ni tadi, aku rasa agak kurang selesa. Sebabnya, laptop ni adalah jenis wide skrin jadi permukaan laptop agak lebar. Keyboardnya pula menyerupai keyboard PC iaitu alphabet dan numering diasingkan di sebelah kanan laptop menyebabkan aku balik2 tersalah taip.

0 comments:

Post a Comment