Sunday, August 28, 2011 | By: Luna Biru

SONY NEX 3

SONY NEX 3
Ini pula kamera digital yang abang hadiahkan untuk aku minggu lepas sempena kecenderungan aku pada bidang forografi. Pemberian ini amat mengharukan sebab aku tak perasan pun yang dia perasan aku ni minat fotografi. Dan paling penting, dia hargai juga keminatan aku ni walaupun aku punya hasil tak pernahnya lawa2. hehe....

best betul kamera ni. Kalau nak tahu lebih lanjut, boleh layari di sini.  Harga memang mahallah walaupun tak semahal kamera DLSR yang canggih-manggih tu. Tapi kamera ni memanglah sesuai dengan tangan aku yang comel ni dan sesuai juga untuk orang yang pemalas guna manual macam aku. Cuma, yang tak bestnya tu, zoom kamera dijual berasingan. Sampai sekarang, lensa zoom belum ada lagi di pasaran KK. Kena order dan akan sampai dalam sebulan. HUhu....

0 comments:

Post a Comment