Friday, November 25, 2011 | By: Luna Biru

The future journey to OOo Competition

Aku tak dapat mau bayangkan pada hari Isnin nanti terpaksa menjelajah ruang udara sendirian semata-mata untuk ke majlis anugerah OOo di Dewan PICC,Putrajaya, KL. Oleh kerana direct flight ke KL semuanya sudah penuh, maka terpaksalah aku ke Kuching dulu, barulah kemudiannya ke KL. Sampai KL, jam 11 malam pulak tu...Adeh...tak dapat aku bayangkan aku harus melalui itu sendirian. Atoookui...sadis betul! Kalau jadi johan tak apalah juga, berbaloi jugalah journey aku yang tragik tu. Tapi, aku difahamkan, kami bukan juara....oh....lagi menyadiskan hati aku...harap-harap janganlah no.3. Kalau dapat juga, memang tak berbaloi langsunglah tok...

Tapi mudah-mudahan ada rezeki lebih menyebelahi. Janjinya, bila pulang dari KL nanti, kami akan meneruskan percutian ke Pantai Timur pula. Aku tak sabar mau tunggu waktu tu...Insya Allah...

0 comments:

Post a Comment