Sunday, March 20, 2011 | By: Luna Biru

Small gathering in Secret Recipe

This is just nice...simply nice celebration but yet dramtically touchable.


As usual, every year aku akan sambut birthday dengan my warrior princess, Nur Danisya Azreena @ Anis. Special sikit tahun ni, sebab ada rezeki lebih, so kami sambut di Secret Recipe, Centre Point, KK. Selalunya buat di pantai dan di rumah saja. Kecoh jugalah pasal susah mau kontrol Upin & Ipin aku tu. Huhu...


Tapi, inilah celebration yang aku mahukan. Simple tetapi berkesan. Tidak perlu terlalu memaksa menjadikannya sangat special. Aku suka bila birthdayku, aku dibiar bermalas-malas di katil, dibiar menjadi diriku dan kemudiannya, bila aku bersedia, aku sendiri yang akan memaksa orang untuk meraikan birthday aku. Sound selfish,uh? Tapi apa salahnya...inikan birthday aku. Aku paling tak suka dengan sebuah majlis yang dirancang rapi untuk meraikan ulangtahunku, apalagi bila aku belum bersedia untuk bangkit dari kemalasanku. 


Apapun, thanks to abang sebab sporting habis!


Ni hadiah Teddy Upin & Ipin aku yang kasi. Huhu...
Anis 'the hitam girl'. Ahaks!
Ni lah kek birthday kami. Tak lawa tapi sedap oooo....chocolate fudge cheese RM80
Dapat birthday gift live lagi tu...
Alamak...pesal lilin tak mati ni?
Adeh...karasnya ni kek.
Ni la si Ipin yang kasi Teddy ngan aku tu. Tapi pas tu dia ambil balik. Huhu...buruk siku
The black and the beauty couple contest
Ni Arin n Acik mengajuk kami la ni. Jaga kamu aaa....
Secret Rescipe, Palm Square, KK
Upin & Ipin beli toys di kedai RM5 Jepun. Kecoh tul dunia oleh dorang dua ni. 

1 comments:

eyna said...

taecher,this is me.Nur Alleya Nabila.Bekas murid teacher dulu...Di SK Surati Papar

Post a Comment