Saturday, March 19, 2011 | By: Luna Biru

Happy Birthday To Me!



Hari ni birthday aku. Maka, genaplah usiaku 34 tahun. Huhu...tuanya aku....Tapi aku rasa macam biasa je. Tak terasa tua pun walaupun kedut dan selulit mula bermaharajalela di muka dan badan aku. Mungkin belum sampai untuk saatnya aku merasa tua, kerana masih terlalu banyak lagi perkara yang belum dapat kuselesaikan lagi. 



Apapun, hari ni usiaku menapak setangga lagi. Semoga kedewasaan dan kesejahteraan menjadi milik kita semua. Semoga kita semua dikurniakan rezeki yang halal, diberikan anak-anak yang diberkati dan diredhai olahNya. Aku dapat hadiah special hari ni, direct dari Tuhan. DIA yang maha agung lagi sempurna telah memakbulkan semua doaku hari ini, hingga segalanya nampak begitu indah. Maha suci Allah...Syukur Alhamdulillah...


Terima kasih pada yang kasi wish aku. Yang belum wish tu, masih sempat lagi ni. Cepat, sebelum hari ini tamat pada jam 12am nanti. Tapi...Korang takkan wish saja....kasilah hadiah sekali. Haha...


Aku sayang kamu semua...!


Love and Peace.


Sincere,


Zue/Ade/Riney/Acil/Sayang/Mama/Teacher - apapun namaku yang kamu panggil, aku tetap beginilah....



Sempena birthday ni, inilah lagu yang kutujukan untuk diriku sendiri, bersama harapan: Tabahlah sekukuh karang di lautan...
 If this music is too loud for you, you are getting old then. Hihihi....

3 comments:

yusi said...

I wish you fine and simple pleasures.
I wish you many years of laughter.
I wish you all of life’s best treasures.
I wish you happily ever after!

Happy Birthday Zu...

azmiladis said...

After all these years... all the things that we've been through... yet, our LIFE still GREAT!
You're not getting older, you're getting better... Happy Birthday!

Luna Biru said...

"You're not getting older, you're getting better"
simply lovely phrase I heard from you, hon. Love.

Post a Comment