Sunday, March 13, 2011 | By: Luna Biru

Persahabatan II

Inilah kawan-kawan baru yang menyinari hidupku semenjak dua tahun kebelakangan ni di Sk.Surati. Kawan-kawan yang baik, sangat memahami aku dan rela bersama-sama aku dalam susah dan senang. Pertemuan kami di sekolah ini sejak tahun lalu dikatakan satu gabungan yang paling ideal. Ye ke? Ntahlah...tapi semenjak bersama-sama mereka, terus-terang semangatku yang sudah hampir patah dulu bagai hidup semula. Aku mula dapat merasakan suntikan baru dalam hidup aku seperti mana aku mula-mula jadi cikgu di Sk.Kelatuan dulu.



Tapi semenjak dua menjak ni kami jadi sibuk dengan urusan masing-masing. Noy dengan Bola jaring dan PPDa-nya, Kak Jane dengan Kaunselingnya dan aku dengan Bola baling dan SERASIku. Kadang-kadang boleh-boleh juga kami seharian tak berjumpa di sekolah, macamlah sekolah tu besar sangat. Rindu juga aku nak hang-out ngan dorang macam dulu-dulu. Lama betul sudah rasanya tak Ladies Outting Day together ngan dorang.

Tapi aku percaya yang hubungan itu tetap kekal antara kami. Meskipun kadang-kadang ada terselisih pendapat tentang sesuatu hal, namun itu adalah lumrah kehidupan. AKu harap kami akan dapat mengatasi permasalahan ini dengan segera sebab aku memang dah rindu sangat nak bersama mereka.


Love you Girlz...

0 comments:

Post a Comment