Saturday, March 5, 2011 | By: Luna Biru

Reunion SJS 94 & Majlis Perpisahan

Hari ni, dua majlis berjalan sekaligus meskipun dalam waktu yang berbeza. Pertama, majlis jamuan perpisahan abang dari Sk. St.Mary,Papar yang diadakan di Courtyard,1 Borneo, lunch hour. Lepas tu, malam pulak majlis Reunion SJS 94 batch bertempat di Borneo Paradise.

Alhamdulillah, segalanya berlangsung dengan baik. Meskipun, bukan seperti apa yang aku telah fikirkan. Aku ingatkan aku bolehlah melaram habis-habis untuk dua majlis ni. Siap beli baju baru lagi. Tau-tau, dari awal pagi lagi semua sudah jadi kelam kabut sampai tak sempat nak mekap vogue2 untuk majlis perpisahan abang. Lepas tu, untuk majlis reunion pulak, tak sempat mau balik rumah tukar baju. Terpaksalah pakai baju yang sama juga, cuma kasi tambah mekap tebal sikit, itu pun terpaksa touch up dalam kereta. Huhuhu....

Tapi, kira oklah juga. Sebabnya, kedua-dua majlis bertemakan santai dan rileks. So, kira aku masih menepati tema jugalah. Reunion malam ni, dapat jumpa member-member lama walaupun tak ramai yang datang. Nasib jugalah ada Nelson kasi gempak itu majlis dengan lawak-lawaknya. Tidak banyak yang dapat aku ulas pasal majlis reunion ni pasal segalanya berlangsung terlalu simple dan berkesan. Apapun, yang penting, semuanya berjalan dengan lancar,kan? Thanks to Laura yang susah payah anjurkan majlis ni. Next party...will be soon!

Sekitar Majlis Reunion SJS '94 di Borneo Paradise,Papar...Hmmm...makanan memang tak sedap. Huhu...


Ernie@Aning with me
Ni saja ex-studs perempuan yang hadir. 
Ni bukan ex-stud SJS ya,cuma mau ucap terima kasih sebab sporting sangat! Cayalah!

Bestnye dapat souvernir dari Wan Anizah...sedap tau!
Ni pun salah satu souvenir dari dia juga. Kalau berminat, boleh tempah di MEERAMANDA COLLECTION-019 809 7737

Yang ni pula sekitar majlis perpisahan abang di CourtYard 1B. Best di sini, makanan sedap, tempat pun selesa.
Abang tengah kasi ucapan perpisahan dengan pantun cedok dari internet.
Terima cendera kenangan dari Puan Amnah
Snap!

Pix yang ni pula aku share dari FB Jennifer Anjilus. Pinjam ya...



Yang ni dari Suzana Ali Hassan. Thanks...


0 comments:

Post a Comment