Tuesday, March 1, 2011 | By: Luna Biru

Connie Husny

Akhirnya, aku jumpa juga ngan kawan aku sorang ni. Punyalah susah mo jumpa padahal bukan tinggal jauh sangat pun. Pertemuan dengannya menamatkan rasa ingin tahuku pada kesunyiannya di FB yang mendadak itu. Sekaligus mendapat jawapan pada soalan-soalan misteri kami selama ini, live lagi! Yang paling penting, kehadiran Connie memberikan aku satu alasan kukuh untuk menghadiri kursus PIERS yang menyempitkan itu. Nasiblah dia jadi guru BI...Kalau jadi ustazah hari tu, hmmm...nda dapatlah kami jumpa.

Rindu aku ngan kawan aku yang dah berubah bentuk fizikalnya ni. HIhihi...kira-kira mo ambil gambar sama dia hari tu tapi telampau bercerita sampai terlupa pulak. Aku cuba selongkar album-album lama, tapi malas pulak mo scan. Harap-harap Connie kasi upload pix nya boleh juga aku share di sini. So, Connie, if you read this, take note ya! Miss u!

1 comments:

Connie said...

i'll see what i can do k....hahaha

p/s: see u at PIERS class k!!

Post a Comment