Saturday, March 26, 2011 | By: Luna Biru

My best friend is annoying...always!

Jammed betul otak aku bila berhadapan dengan situasi yang memerlukan tahap rasional yang gila macam tadi. Nasiblah kawalan otak aku ni masih boleh diguna pakai lagi. Ingatkan dah beranak-pinak dan berputus urat saraf ni, aku dah masuk tahap meroyan. Rupanya, ada lagi tahap rasionalnya....Amin....syukurlah...

Ni semua berlaku bila my estimated best friend (wujudkah istilah tu?) selalu menstresskan aku dengan sikapnya yang suka mengawal dan terlalu perfectionist. Dah beberapakali kami berselisih faham mengenai perkara ni tapi nampaknya masih tak berubah juga. Aku pun tak tahulah sampai bila nak hadapi situasi ni. Kadang-kadang tu, jauh juga hatiku, dan lari membawa diri tapi bila hati aku dah sejuk balik, kami jadi kawan lagi.

Mungkin inilah yang dikatakan asam garam dalam kehidupan persahabatan,kan?

0 comments:

Post a Comment