Sunday, September 9, 2012 | By: Luna Biru

Ulang Tahun Ade Az Zarieff ( peliknya namamu...anak buahku...)


Kalau bercakap pasal nama, ni kompom ibunya punya idea sebab dia saja yang selalu ada idea pelik-pelik. Haha...

Baiklah. 

10 September 2012. Hari ini sambutan ulang tahun anak buahku ke-3 ini yang ke-10 tahun. Ade yang paling skema, paling pendiam dan paling serius dari kecil. Waktu kecik dulu dia paling takut dengan aku. Tapi bila sudah besar sikit, dia juga yang paling rapat. 

Aku ditugaskan menjadi emcee sekaligus party planner untuk majlis ni. Abang tak dapat hadir sebab ada majlis keluarga yang serentak berlangsung. 


Alhamdulillah, majlis berlangsung dengan meriahnya. Ada 3 games yang aku buat sesuai untuk semua lapisan umur. Cabutan tiket bertuah pun ada. Apa yang pasti, tiada yang pulang dengan tangan kosong. 

Terima kasih pada semua yang menjayakan majlis ini. 
That's my mom beside me. Cuma aku saja ke yang ready bergambar ni? 
Astaga...ngapa nda guna pom biskal meniup belon atu? 
Wuina...handsome juga birthday boy ani...
the cake
abahku menjadi pembuka majlis
Ini bukan berkaroke ok...






Pura-pura ni...ganti birthday Acik dua hari lepas


Abe jadi johan miming
Pemenang kedua Oppa Gangnam Style
Kumpulan Arin jadi johan
Kru-kru belakang pentas ni...aku gemuk? 
The final....aku jua yang terlebih
Teringat kemeriahan waktu birthday Arin 10 tahun dulu...tapi sayang dulu gajet tak secanggih sekarang. Kalau tak, sure masih ada koleksi hebat begini...

0 comments:

Post a Comment