Saturday, January 28, 2012 | By: Luna Biru

Ujian hari ini

Waktu aku menaip entry ini, badanku masih lemas dan lemah sekali. 

Sakit di tulang belakang dan kawasan-kawasan sekitarnya yang menyerangku beberapa hari lepas sudah mulai stabil. Tapi mungkin kesan ubat terkawal yang diberikan dokter kelmarin menyebabkan imun badanku menjadi lemah. Dokter pun sudah bagi amaran kelmarin. Akhirnya hari ini aku cuma terbaring saja. Bila habis makan ubat, kantukku menyerang. Kemudian, bangun balik dan bila makan ubat lagi, mengantuk balik. Begitulah halnya sampailah ke saat kisah seorang remaja yang telah membunuh semua rasa mengantuk dan lemahku. Ok. Sekarang si cewek itu sudah pulang dan aku baru teringat kalau aku belum makan bekalan ubatku lagi untuk malam ini. Bila teringat ubat, badanku pun jadi lemah balik. Mudah-mudahan aku sihat sepenuhnya esok. Amin...


0 comments:

Post a Comment