Friday, January 20, 2012 | By: Luna Biru

Perlawan badminton daerah Papar dan Anis

Ni satu entry yang aku boleh terlepas pandang. Pasal perlawanan badminton daerah yang diadakan pada minggu lepas. Anis ikut dalam pertandingan ni dalam acara bergu. Aku agak terkejut bila Anis dipilih sebab dia ni mana pernah main badminton. Kalau stakat main pukul-pukul shuttle guna raket badminton tu adalah. Eh...bukan sama ke tu?

Anis punya dua hari untuk menyediakan dirinya sebelum hari perlawanan diadakan. Latihan kecemasan diadakan dan aku nampak sedikit peningkatan pada hari berikutnya. Masa perlawanan aku tak dapat tengok sebab mengajar. Keputusannya, seperti yang sudah diduga. Memanglah tak kalah teruk tapi Anis kecewa sangat sebab menurut jurulatihnya, kawan bergunya lebih kongkang dari dia sendiri.

Tak apalah Anis. Kalau benar dia mahu serius dalam bidang ni, masih banyak lagi peluang untuk dia memperbaiki diri. Dunia bukan selebar daun kelor.

Aksi si Aaron 
Memang berbakat besar budak ni. Sayang kurang mahir baca pergerakan lawan. 
Aku yang gerigitan melihat si Aaron yang asyik tersalah smash. Bida pula muka aku kalau stress,kan? 
Hadi Iqmaluddin, the bright future of tomorrow. Kena minum susu cap zirafah supaya lebih tinggi. 
Anis yang stress
Ni tak tau siapa tapi lawa juga mainan dia. 

3 comments:

Atie said...

Rasanya yang patut minun susu cap zirafah time *kici2 dulu aku zue.....hahahahha...natijahnya sampai ke tua aku tetap ketot.....anak murid aku yang dulunya lebih ketot dari aku pun sudah tinggi dari aku sekarang....hahahahahhahahah.....

Anonymous said...

majakir baini hahaha

Luna Biru said...

na...tu yang bikin glemer tu

Post a Comment