Saturday, May 14, 2011 | By: Luna Biru

Pantai Manis....lagi dan lagi!

Kujenguk lagi Pantai Manis hari ini bersama 9 orang bebudak kecik yang tak pernah mahu dewasa. Haha...entah kenapa indah benar rasanya hari ini. Luar biasa indahnya. Seperti ada sesuatu sudah terlepas di laut sana. Segalanya sempurna. Laut yang tenang. Langit yang biru. Matahari yang jingga. Bulan juga ada. Sempurna sekali. Aku mahu kecap nikmat ini lagi.

Terimakasih Allah, kerana mengurniakannya untuk kami.
Amin...

That's my cousin, a fisherman who is also a lecturer. 
A story of a fisherman
Those kids....
It's Acik bercanda di pasiran pantai
Ade was trying to climb so high
We lend the happiness from them
9 Peterpan
Isn't it great?



The big Ade
Along 
Along and Eman
Nice yo...!

Abe
Upppp chak! 
Mizan

Bulan petang
Along is holding the sun
How the kids grow so fast....my thought


Sungguhpun pulang kami dimarahi kerana lewat, tapi aku tak kisah. Kerana aku tahu, aku telah memberikan sesuatu kepada mereka hari ini.

Bak kata salah seorang dari mereka;

"Kalau kena marah pun, apa boleh buatlah. Yang penting, saya akan kenang hari ini sebagai hari paling indah buat saya. Terima kasih,mama,"

0 comments:

Post a Comment