Sunday, November 10, 2013 | By: Luna Biru

Mimpi MAPEC

Sudah dua tahun hasrat nak berkarya di Hari Kanak-Kanak Sedunia lebur oleh komitment lain. Oleh kerana majlis ini diadakan pada hujung tahun, maka aku selalu bergelut masa dengan projek tahun 6. Nampaknya tahun ni pun aku terperangkap dalam hal yang sama juga. Kali ni pasal mural...

Well mungkin aku yang salah sebab tak pandai nak bagikan masa dengan baik. Org lain pun sibuk juga tapi sempat juga nak latih budak. Tak payahlah aku nak bela diri sangat. Betul jga kata kawan aku yang aku ni wap semata2.

Aku ingat nak tebus semua ni waktu MAPEC minggu depan. Tapi pulaknya MAPEC pun dibatalkan sebab masalah sistem online. Hampeh...terbayang muka2 kecewa Fauzan, terkenang wajah penuh harapan Izwanie...aku jadi rasa bersalah sangat...

Agh...! Mudah2an ada miracle yang menjadikan MAPEC jadi kenyataan tahun ini. Amin...

0 comments:

Post a Comment