Thursday, July 11, 2013 | By: Luna Biru

dua manusia istimewa bertajul tanah

Dua manusia ini adalah yang paling dekat di hati.

Sangat istimewa dan punya cinta yang paling tak ragui seumur hidupku.

Mereka mampu buat aku melantun ke langit sekaligus membenam aku nun terperosok ke perut bumi.

Entah kenapa mereka punya sifat yang sama. Mungkin sebab dua-dua berasal dari anasir tanah. Aku tak tahu kalau itu semua ada kaitan. Tapi teori tu boleh pakai juga sebab sudah bertahun-tahun jadi bahan ujikaji.

Hari ini kedua-duanya buat aku sawan.

Mungkin besok aku yang perlu mengamuk duluan. Ah...taktik tu tak boleh pakai lagi sebab dah terbukti hanya akan bawa padah.

Semoga Allah pinjamkan aku kesabaran extra. Dua lawan satu confirm aku kalah. Hanya Kau saja wakilku untuk tenangkan dorang, Tuhan.


AMIN.

0 comments:

Post a Comment