Saturday, July 20, 2013 | By: Luna Biru

baby vs kitten

Semenjak dua menjak ni hati bagai digaru-garu kepingin menggendong baby comel dan hidu bau minyak kayu putih. Nak beranak tak dapat sudah. Kalau ada orang offer bagi anak angkat for sure aku mau. Terutama baby girl. manatau rezeki murah macam abah dan umi dulu tetiba ada orang ketuk rumah bagi baby...

Jangan ja kuntilanak ketuk pintu rumah bagi batu nisan....ha...naya kita.

Agaknya inilah sebab dokter tak kasi aku buat BPL dulu.
Dan agaknya, ginilah rasanya orang yang teringin sangat nak beranak,kan?

Kalau tak de baby, anak kucing pun bolehlah kut....tapi yang parsi. Ada kawan aku jual RM500. Ceh...tak de maknanya aku nak ngabiskan duit beli kucing. Besok lusa mati kena patuk lipan belakang rumah.

Agh....sadis betul keinginan ini sampai aku termimpi-mimpi.

0 comments:

Post a Comment