Saturday, January 12, 2013 | By: Luna Biru

Rindu ke?

Masa jadi macam penyaing tegar untuk aku jadi apa-apa. Kadang, aku rasa lutut aku pun hilang sampai aku perlu memapah semangat untuk berdiri balik. 

Yang tinggal satu-satunya harapan untuk terus bertahan adalah hakikat bahawa yang hidup itu perlu terus hidup. 

Kalau korang rasa rindu nak baca blog aku, maka biasa-biasakanlah diri untuk menikmati rindu itu. Sebabnya, selepas ni, aku sendiri pun tak pasti lagi bila aku akan punya masa untuk meleraikan rindu korang semua tu. Aku pun sudah gila mencari ruang untuk berpelesaran lagi bersama dunia isolasi yang sangat aku cintai ini. 

Dan, kalau aku ada di sini malam ini untuk mengetik papan kekunci ini, itu bermakna ada sesuatu yang terpaksa menjadi korban tangguhan. 

Tapi tak apalah. Masa dikejar takkan pernah berhenti. Jadi, teruskan sajalah hidup seperti adanya. Jangan terlalu memaksa keadaan.....kan?

Love. 

0 comments:

Post a Comment