Friday, June 29, 2012 | By: Luna Biru

MSS Surati 2012 : Luna Loves Photography II

Tak best sangat pun angle gambar aku ni. Saja buat collection...enjoy...

Tariam pom-pom dari murid tahun 1 & 2
Zurin, anak kak Erma
That my girls...Marha dan Suria. Team action song aku ni..,.
Rumah hijau yang mulai kepenatan
Walaupun German kalah tapi aku tetap sokong baju hijau dia.
Bersama Suhana dan Kak Dayang. 
Best Nasya ni sporting budaknya. 





That's my Anis...pertama kali tidak terlibat langsung dalam sukan. Mesti dia rasa pelik. 
That;s Pet. I like really much
Acik bertindak sebagai koman
Comel, kan? 
Siap buat lambaian ratu lagi oooo.....

Syahir, sebagai komando keseluruhan.
Ridhwan, membaca ikrar. perlu dimantapkan lagi.
Barisan PK yang lawa-lawa nih
En, Shahrin, pegawai perasmi 
Bersedia menerima tabik hormat



Cucu aku ni juga...si Syazwi namanya

Cucu aku ni, si Memet


Oh...gembiranya dia...

Syahir, wakil Johan perbarisan

Abe Haiqal yang begitu teruja

Hafizam, mewakili rumah kuning untuk Johan keseluruhan

Olahragawan, Ridwan kasamudin

Olahragawati, Haniza Kasamudin


0 comments:

Post a Comment