Thursday, May 3, 2012 | By: Luna Biru

...kerana kau percaya...

Dia benar-benar percaya bahawa aku akan terbang ke langit dan menjadi bintang yang mempesona. 

Dia benar-benar percaya bahawa aku mampu menggenggam bara menjadi arang. 

Dia benar-benar percaya bahawa aku begitu indah untuk menjadi apa saja.

Dia benar-benar percaya bahawa aku akan mengubah dunia...

Dan kepercayaan itulah yang membuat aku bertahan untuk merempuh apa saja. Kerana aku tahu dia sentiasa ada di sisi aku; untuk menguatkan aku saat ku lemah, 
untuk menangis bersama aku saat ku lelah;
untuk menggalas bebanku saat aku benar-benar kehilangan punca. 

Dan kerana dia aku berjaya...

Indahkan? Bila kita tahu bahawa seorang manusia sudah cukup untuk mewakili seluruh isi dunia? Hingga kita tak mahu apa-apa lagi selain dia? 

....dia...umi dan abang...

0 comments:

Post a Comment