Tuesday, July 31, 2012 | By: Luna Biru

Shopping oh shopping II


Dua hari berturut bawa bebudak bershopping. So, hari Minggu, giliran umi dan abah pula. Best...tapi satu pun pix aku tak ambil. Sayang...

Then, kelmarin, misi pencarian mencari baju raya diteruskan lagi. Kali ini untuk aku dan abang. So, this is just about the two of us...

By the end, aku masih belum berjumpa dengan apa yang dicari....something silver, menepati tema pilihan abang. Baju yang ada terlalu cantik, penuh manik dan tone warna yang melampau-lampau. Karang tak tahu mana tabir mana aku...Oh, agaknya inilah perasaan Anis waktu mencari baju kurungnya...

"I want something simple but adorable. Look grunge but still in manner. Something me..." (Anis)


Salesgirl yang ramah dan sedikit kecewa bila aku tak jadi beli padahal sudah  masuk fitting room. Kesian...berterbangan komisyen...
Faezah Collection...harga gila2. Tapi Indian style sudah dicuba tahun lepas.
Ni tau ni abang gambar saja pura-pura test
Anggun Fashion...miliki koleksi Sofy terkini. Kalau untuk mengajar ok kot
Yen-Yen Fashion...kalau beli ni karang sama dengan orang lain
Menunggu sungkai yang masih berjarak 35 minit
Kurma Saffiyah
Chicken Pan...Pancake House, Karamunsing
Salmon delight

1 comments:

myhuonglequyen said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

Post a Comment