Thursday, April 21, 2011 | By: Luna Biru

Life is about trust. So do the friendship!

I'm walking alone in my path
Sahabatku...,

Entah kenapa sayangku tertumpah ke kamu. Hanya dalam masa yang begitu singkat, aku jadi mudah sayang sekali padamu. Kau mengingatkan aku pada Connie. Mungkin obsesi itu muncul membayangimu lalu sayang itu tertuang tak keruan tanpa sempat kukawal-kawal.

Sungguh aku tak menyangka kalau hari ini bisa saja wujud; bila kita saling memekik mempertahankan kebenaran. Kau dengan pendirianmu dan aku dengan hujahku. Meski sudah kuperingati hatiku sejak dari awal, namun tetap saja aku selalu lupa.

Aku harap aku dapat menarik kembali semua perasaanku padamu. Kerana aku percaya, bahawa kalau hari ini bisa saja pilar kepercayaanmu goyah padaku, esok pasti akan kau lakukan lagi.

Life is about trust. So do the friendship!







kredit pix to : http://studiomuslim.com/wp-content/uploads/2009/06/taqi-persahabatan.jpg

0 comments:

Post a Comment