Saturday, August 17, 2013 | By: Luna Biru

Pertunangan Wan

Minggu lalu Lan. Kali ni Wan pula.
Alhamdulillah...segalanya berlangsung mulus. Sebagai anak lelaki tua, abang sekali lagi bertindak menjadi ketua rombongan. Ketua rombongan yang terlebih komited, aku rasa. Mana taknya, tuan punya badan baru ready nak berbaju, dia sudah bersiap awal dua-tiga jam. Memanhlah kita kena punctual tentang masa, but you know them bettet, right? Paling penting, tak perlulah ketat sangat sampaikan pengalaman kali kedua ini benar-benar membuatku jera untuk terlibat lagi.

Dan,
Macam tunang Lan, aku pun tak tau nama cewek manis yang bakal menambah jumlah ahli keluarga ini. Tapi aku sebak sikit waktu dia peluk aku dan cakap yang dia dah lama sangat kepingin jumpa aku. Selama ni asyik dengar cerita saja pasal aku. Persamaan budaya brunai membuat kami jadi mudah berinteraksi.

Dan well,
Sekali lagi aku menyoal diriku tentang kisah Azazil dan Adam.

0 comments:

Post a Comment