Thursday, February 2, 2012 | By: Luna Biru

Kisah seorang remaja III

Ini adalah penutupan untuk kisah Seorang Remaja.

Kelamrin, si ibu sms aku untuk mewartakan bahawa si kecilnya sudah selamat menjalani pengguguran di sebuah klinik swasta. Err...aku kena bersyukur ke?

Apapun, aku memang bersyukur sebab aku tidak terlibat langsung dalam isu pengguguran ini. Abah betul, kalau aku menemani mereka seperti permintaan si ibu, aku pun kena tanggung dosa bersama. Fuuuh...tak pasal-pasal dapat dosa berjemaah.

2 comments:

Atie said...

Aku doakan agar sikecil yang polos itu sudah insaf dan 'jara'. Aku doakan bila sampai masa dia sudah cukup matang untuk jadi 'ibu', dia masih punya peluang dan kesempatan itu.

P/s: Zue ko pula mcm? sihat sudah ka??

Luna Biru said...

Ya Tie...sihat sudah aku. Alhamdulillah...

Post a Comment