Wednesday, February 29, 2012 | By: Luna Biru

MSSD Bola Baling Peringkat Daerah Papar (Perempuan)


29 Februari, 2012 (Khamis)

Hari ini aku mempertaruhkan lagi pasukan bola baling Sk.Surati di acara MSSD Bola Baling Peringkat Daerah Papar buat kali kedua. Pasukan yang dikepalai oleh Anis ini nyatanya tidak menghampakan meskipun aku sama sekali tidak meletakkan sebarang harapan untuk dorang menang. Persembahan mereka hari ini benar-benar diluar jangkaan, padahal sepanjang latihan dorang benar-benar menyakitkan hati. 


Sungguhpun gagal melayakkan diri ke kerana kalah point, tapi aku cukup berpuas hati dengan kejayaan mereka. Betul, kalah menang adat pertandingan. Tapi, bagaimana kita kalah, itulah yang membuatkan kita berbeza dari orang lain. Aku harap perjuangan mereka tidak berhenti setakat ini.

Tahniah to you girlz....we did it!

Keputusan penuh :
Johan : SK. Pengalat Besar
Naib Johan : Sk. Kelanahan
Ketiga : Err...tak sure. Huhu

Sk. Kuala menentang SKPB
Sk. Surati vs SK. Pekan (2-1)
Ahad, memang aktif betul budak ni. 
Acara salam-salaman
Pale face!
Coach Azmi yang sudah mulai tension ngan teamnya. 
Ni bekas murid-murid aku di SKPB
Meraikan kemenangan terakhir

Tahniah buat Anis yang terpilih menjadi wakil daerah ke peringkat bahagian yang akan berlangsung di Sipitang. 










0 comments:

Post a Comment