Monday, February 6, 2012 | By: Luna Biru

search - gadisku



Ramai lelaki anggap bahawa kemewahan boleh beli senyum seorang wanita yang dicintainya. Err...maybe...in most cases. Tapi kalau hal itu merujuk ke aku, rasanya teori tu belum boleh digunapakai lagi.

Betul, tanpa harta kita sulit untuk bahagia. Tapi hakikatnya, bukan semua perempuan perlukan harta untuk merasai bahagia itu. Aku percaya cik Shafizah yang senyap tu pun pasti setuju dengan aku. Ada juga perempuan yang jenis tak berpijak di bumi nyata macam aku. Orang macam aku lebih memerlukan kekuatan cinta yang ditunjukkan melalui perlakuan dan ketulusan, bukan sekadar materi semata-mata.

Bahkan, sekadar secawan kopi hangat dan telur rebus di pagi hari pun sudah cukup buat aku bahagia

Err...bila dengar lagu di atas, aku rasa macam aku gadis video klip pulak. Hihi...

0 comments:

Post a Comment