Saturday, July 30, 2011 | By: Luna Biru

Tolong.... Awek aku Pontianak : Sangat membosankan!




Inilah filem komedi yang paling kedekut aku nak kasi ketawa aku. Nasib baiklah aku ni peminat tegar Zahiril Adzim@ Daim jadi aku pun dengan bangganya ke pawagam untuk tonton filem ni. Malangnya, dari permulaan sampai akhir, aku disogok dengan lakon layar yang agak mengecewakan. Tergelak memang tergelak, tapi macam yang aku cakap awal-awal tadi, kedekut sikit nak kasi gelak. Cerita berlangsung agak lambat walhal pemilihan sub topik sudah agak berlainan dari yang lain. Satu-satunya yang agak menyelamatkan keadaan bagi aku ialah kawan Bob si Pian yang berlakon begitu selamba dengan muka yang paling poyo. Selebihnya, biasa sajalah....bintang? Maaflah...macam ketawa aku yang kedekut, bintang pun aku tak mau kasi. 

0 comments:

Post a Comment