Wednesday, July 6, 2011 | By: Luna Biru

Kisah kawan aku

Ini kisah perihal kawan aku...

Kawan aku yang selalu buat aku marah2. Aku selalu tuduh dia sengaja provoke marah aku supaya kami bertengkar. (Well, dari dulu pun memang kami selalu bertengkar pasal hal-hal kecik dan dia pula macam sangat menikmati situasi itu). Dia selalu tanya aku soalan dan bila aku dah jawab, dia akan tanya lagi dan lagi seolah-olah aku belum jawab soalannya. Kadang, aku pun pelik. Maybe sebab jawapanku tu tidak memenuhi kehendak soalannya atau once again, dia sengaja pancing marah aku atau, semamangnya dia benar-benar tak faham denga penerangan aku. 

Kadang aku fikir aku ni bodoh sangat sampai tak boleh nak terangkan benda yang mudah pun untuk dia. Ata, diakah yang bangang sampai tak dapat nak faham benda yang mudah yang aku terangkan? Di mana kesilapan pada komunikasi kami sebenarnya?

0 comments:

Post a Comment