Saturday, July 30, 2011 | By: Luna Biru

Jimmy@Azmi Bambarayon Group

Jyme@Jimmy Azmi
Tak banyak yang aku tahu pasal cikgu satu ni. Kami baru bertegur di hari terakhir kursus. Orangnya memang optimis dan wasy going. Seronok berbual dengannya sampai tak sedar kami sudah terlewat untuk masuk ke dewan kuliah. Bila waktu sesi penutupan, baru aku tahu rupanya dia ni penyanyi Sabah. Sudah buat kompilasi pun dengan kumpulannya yang bernama Bambarayon. Aku tak sempat nak tanya lebih lanjut pasal kumpulan dorang ni. Aku juga tak sempat minta nombor phone dia untuk buat promosi album dia di blog aku. Bila aku google, satu maklumat pun tiada berkenaan dorang ni. Sedihnya....hajat hati mau tolong industri tempatan sendiri. 


Kompilasi Bambarayon Group. Jimmy yang pakai spek hitam
Possing ngan Jimmy. Tengok dua mamat di belakang tu...Shahnon dan Adnan. Haha!
Apapun, aku doakan semoga saudara Jimmy and the geng berjaya dalam memartabatkan industri muzik tempatan. Amin....

0 comments:

Post a Comment