Wednesday, February 23, 2011 | By: Luna Biru

Stuck in between

Hari ni merupakan persiapan terakhir kontinjen kawat menjelang MSS Zon Pekan yang akan diadakan esok. Sukan ini bermula hari ini bagi acara balapan. Aku teringin sekali pergi dan memberikan sokongan moral untuk Anis. Tapi apa kan daya, aku stuck di sini dengan tugasku. Kalaulah boleh aku escape sekejap dan tengok dia. Aku harap dia lepas saringan awal supaya aku dapat melihat dia beraksi besok.
Dalam masa yang sama, aku teruskan juga mengajar dan masuk kelas walaupun dalam keadaan yang begitu memeritkan. Aku bersumpah tidak akan melatih kawat lagi tahun depan. Berilah tugas ini kepada mereka yang mempunyai masa yang sedikit dan juga yang suka mengkritik. Biar mereka tahu betapa peritnya melatih kawat dan sekaligus mengajar dalam waktu yang sama.

0 comments:

Post a Comment