Sunday, September 22, 2013 | By: Luna Biru

Misi foya-foya di 1B


Ini adalah kesinambungan daripada perjalanan di Taman Wild Life. 

Jadi setelah berpenat-penat melihat haiwan, maka kami pun membawa anak-anak yang kemarukkan dunia mainan dan hiburan. Bila difikir-fikir, memang agak lama juga kami tak meluang masa begini semenjak kisah Karaoke ke laut hari tu. 



Tak banyak yang dapat aku ceritakan di sini sebab aktivitinya memang tertumpu pada hiburan semata-mata. Apa yang penting budak-budak ni happy dan kami mak bapak ni cuma tumpang gembira saja walaupun duit di poket dah susut sebab layan karenah budak-budak ni. Zaman kita dulu tak de semua ni dan kalau ada pun, jangan haraplah mak bapak kita nak bagi, kan? Agaknya pasal takut anak-anak hidup bawah tempurung macam kita dulu jadi kita pun dulur bebudak ni berabis...


Kalau korang tanya kenapa gambar-gambar ni cuma ada muka aku dan abang saja sedangkan kata nak happy kan bebudak...maka jawabnya sebab waktu ni aku tak bawa kamera dan hanya bergantung pada kamera hp semata-mata. Lagipun aku dah malas nak ambil gambar bebudak di tempat macam ni sebab sama je....


So aku tutup cerita ni dengan gambar antara aku, Along dan Kak Ana yang diimport jauh dari LD. Kak Ana pun terpaksa duduk pasrah je tengok anak-anak dia yang dah macam tak ingat dunia terikut-ikut dengan perangai anak-anak kami....

.







0 comments:

Post a Comment