Saturday, June 18, 2011 | By: Luna Biru

Kekuatan Cinta Seorang Guru : Behind the scene at SMK Takis Papar


Akhirnya shooting untuk short movie sempena pelancaran Hari Guru 2011 pun bermula sudah. Sebenarnya, shootong sudah bermula sejak kelmarin di Sk.Kambizaan. Hari ni giliran aku pula untuk memulakan babak aku di SMK.Takis. Aku benar-benar berharap agar casting yang aku buat kelmarin membantu kelancaran shooting hari ni.

Dan...aku malas nak komen banyak-banyak. Banyak peristiwa yang kurang menyenangkan sepanjang sesi penggambaran yang membuat kemanisan itu hilang. Sampaikan pujian pun terasa amat tawar. Kalau aku mau buat komen, mungkin aku kena buat entry khas untuk luahkan perasaan aku. Tapi untuk entry kali ni, aku cuma nak paparkan sikit gambar untuk perkongsian bersama.

Apapun, aku percaya (bukan berharap tetapi haqqul yaqqin), bahawa hasil semua ini dapat dituai kemudiannya di bawah kreativiti editor yang expert. Insya Allah....Semoga juga ianya dapat diterima dengan baik, sebaik nawaitu ketika memulakannya. Restuilah kami, Ya, Allah....

Ni tak termasuk dalam scene tau! Director Azmi saja ja buat pose maut.
Inilah watak antogonist utama : Zul
Zul tengah ambil feel
Ni pun tengah ambil feel

0 comments:

Post a Comment