Wednesday, June 15, 2011 | By: Luna Biru

Buku skrap ku dah hampir siap!


Sudah sebulan aku dan ahli kumpulan anak didikku berusaha menyiapkan buku skrap sempena pertandingan BUKU SKRAP yang dianjurkan oleh PENGGUNA.
Tarikh tutup pertandingan ini ialah pada 17 Jun 2011. Mudah-mudahan lah kami menang. Hanya satu yang merisaukan aku ialah tentang pertindihan tugas yang sangat mendesak sekarang ini. Aku telah menerima surat rasmi dari PPD pagi tadi yang menyatakan penglibatan aku dalam projek filem pendek abang.
Terus-terang aku rasa aku tak berapa nak kerja dengan abang sungguhpun aku suka dengan kerja baru ni. Tapi melihatnya bersungguh-sungguh mengajakku, maka aku rasa aku tak patut nak kecewakan dia. Lagipun selama ni, abang sentiasa ada di sisi aku untuk membantuku dalam urusan rasmi.
Entahlah...apapun jom tengok Buku Skrap kami yang Cuma perlu melalui proses pemurnian terakhir.
 








jap g aku upload

1 comments:

nur zarifah zaki said...

boleh tolong ajar tak ... cam ne nak buat buku skrap macam tu ? ... yang tegak tegak tu awesome la...

Post a Comment