Wednesday, June 4, 2014 | By: Luna Biru

tanpa tajuk

Aku tak kata apa yang dia alami itu suatu penipuan.
Aku tak kata apa yang dia cakap adalah bohong.
Aku tau semua yang dia cakap betul. Tak perlu ada saksi pun aku tau dia cakap betul.

Yang menipunya adalah perasaan.
Aku tak suka bila dia pulang dengan muka konon2 terdesak padahal at that moment dia sangat menikmatinya. Kenapa perlu menipu tentang perasaan? You're enjoy it so nikmatilah. Kenapa twistkan perasaan tu seolah2 kau tak layak nak dapat kegembiraan tu.

Perhaps itu yang buat aku marah sangat.
Perhaps itu yang buat aku rasa semua tu satu penipuan dan kehipokritan.

Apa yang pasti aku tak persoalkan tentang kebenaran kronologi cerita. Tapi biasalah kita manusia ni...bila dah gaduh suka ambil kesimpulan yang  bukan2.

0 comments:

Post a Comment